Dla przedszkolaków
Doświadczenie wyniesione z pracy z własnymi dziećmi pokazało, że im wcześniej zaczynamy naukę, tym lepsze mamy efekty później. Osłuchane od najmłodszych lat maluchy, wcześniej są w stanie przekroczyć barierę mówienia. Tak się działo z naszymi „własnymi” dziećmi. Jak to zrobiliśmy?
Bazą dla wczesnego etapu nauki naszych dzieci były ćwiczenia skupiające się na:
- metodzie reagowania całym ciałem (TPR)
- grach i zabawach językowych
- quizy i konkursy
- rymy i rytmy (chants) – gdzie dzieci uczyły się piosenek, wierszyków i tekstów rytmizowanych.
Na zajęciach wykorzystywaliśmy całą gamę rekwizytów, obrazków, przedmiotów, dzięki którym nasze dzieci mogły poznawać język wszystkimi zmysłami, także poprzez dotyk, węch i smak.
Bardzo ważne było dla nas, aby nasze dzieci zacząć uczyć jak najwcześniej, bo z badań naukowych wiemy, że możliwość opanowania bezbłędnego akcentu, jest możliwa jedynie do 12 roku życia dziecka.
My już to osiągnęliśmy. Nasze dzieci mówią płynnie w języku angielskim z nienagannym brytyjskim akcentem.
To samo chcemy zaproponować Państwa pociechom.